söndag 11 september 2011

Back to business

Back to business, in i saltgruva, cirkeln är sluten, i måndags var min första arbetsdag. Tillbaka på St Jude. Allt är nytt och mycket är gammalt. Platsen är ny, människorna är nya och arbetsuppgifterna är helt nya. HR! Jag jobbar med tjejerna på personalavdelningen. Ny kultur i dubbel bemärkelse för ingenjören. Spännande. Ser fram emot min nya måndag i morgon. Ingen söndagsångest här inte. Skulle den falla in behöver jag bara hänga i i två dagar, sen blir det hemmaliv igen i två för att därefter jobba fredag för att komma i rätt helgstämning. På lediga dagarna hinner jag med lite PTC och alla andra roliga vanor jag lagt mig till med det senaste året. Snacka kinderegg!

1 kommentar:

  1. Och bäst av allt med mitt nya jobb, en ruggit snygg man! Lång och mörk, vi har bara hälsat å det snabbaste men, hans leende...:-)

    SvaraRadera