måndag 20 september 2010

LOOC- före

Äntligen är kontrakt skrivet för lägenheten och inflyttning blir två dagar innan Martins 40års dag! Yeha, jag firar med kylens sista (ääh, hrm enda) Tiger beer och Martin med en kopp BOH-te (redan gammal?). Party-plejset fixat, nu behöver vi bara skrapa ihop lite vänner, mat, dryck, musik och möbler.....

Lite bilder från från två veckor sen när jag var där och pekade på var fläktarna skulle sitta ,vilka gardiner vi vill ha och vilka möbler som inte behövs. Emelie mästerfotografen hjälpte mig, hon tyckte helt enkelt det var hennes uppdrag så jag fick knappt röra apparaten. Pust, tur den är stötsäker.

Emelie hade även synpunkter på alla hålen i taket, all smuts på golvet samt faktumet att där inte fanns något kök (ja, egentligen var det saknaden av kylskåp som oroade henne). Jag hoppas hon blir nöjd när hon ser slutresultaten om ett par månader.

vardagsrum, kommer andra soffor men inte de vita inredningsarakitekten hade tänkt sig. jag styrde över valet till tråkbeige eftersom jag misstänker att de bara skulle varit vita i en vecka
glimt av mästarnas sovrum och badrum
uterummet sett från matrummet. här ska fatboy-hänmattan stå! bakom syns lekrum och dörr till vardagsrum
köket- utan kylskåp
balkongen mot bergen
balkongen mot havet
ett tjejrum. fina golv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar